Składniki mineralne, witaminy

Wit. E – jeśli nie masz stwierdzonych niedoborów, nie ma sensu ją spożywać
Wit. A – uważaj by nie przedawkować, nadmiar może uszkodzić wątrobę

Wit C – zwiększa produkcję kolagenu, poprawia sprężystość skóry, ma działanie przeciwutleniające
Wit D – korzystnie działa na przyswajanie wapnia i kondycję całego organizmu
4 niezbędne minerały: żelazo, cynk, selen, wapń.
Żelazo – warto spożywać z witaminą C, która przyspiesza wchłanianie żelaza, poprawia ukrwienie, odżywianie skóry
Cynk opóźnia efekty starzenia, więc warto spożywać produkty bogate w nie, przywraca odpowiednie ph skóry
Selen -przeciwutleniacz, zapewnia odporność organizmowi, chroni przed wolnymi rodnikami, utrzymuje elastyczność skóry, zapobiega plamom starczym, przebarwieniom
Termogeniki – brakuje dowodów, czy rzeczywiście są skuteczne. Jeśli już espresso bez cukru i mleka
Wapń w tabletkach – nie bierz, szkodzi na nerki i serce
Magnez – idealny jeśli masz problemy z zaśnięciem
Metylosulfonylometan – wzmacnia chrząstki, pomaga organizmowi produkować kolagen, keratynę, dzięki czemu włosy wyglądają dużo lepiej.
Kwas hialuronowy  w formie tabletek – łagodzi zmarszczki, dziennie 225mg podczas posiłku

L-tyrozyna – jeśli masz kłopoty z tarczycą, 200mg dziennie, między posiłkami
Żurawina chroni przed infekcjami dróg moczowych, można też w kapsułkach 2x250mg dziennie
Spirulina – zawiera sporo białka, więc hamuje apetyt
Ekstrakt z zielonej herbaty – galusan epigallokatechiny EGCG – przeciwutleniacz, przyspiesza też metabolizm, 1x 135mg EGCG
Cynamon – obniża ciśnienie krwi, stabilizuje poziom cukru, zmniejsza uczucie głodu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*