Co jeść by chudnąć?

rower miejski oparty o ścianę

Bazuj na żywności nieprzetworzonej –jest wówczas bogata w błonnik i daje uczucie sytości

Zastąp produkty pochodzące z pszenicy – amarantusem lub komosą

Naturalne polepszacze smaku – cukier brązowy, przyprawy (cynamon, kardamon, rozmaryn, kminek, zioła prowansalskie, czosnek, papryka, cebula), lubczyk (poprawia smak słony)

Dietetycy wyróżniają kilka produktów, które mają moc obniżania poziomu cukru we krwi. Oto one:

Awokado, Pestki dyni, Truskawki, Imbir, Szpinak, Cynamon, Orzechy, Chleb Ezechiela (lub inny domowy chleb z mąki pełnoziarnistej na zakwasie), Nasiona szałwii hiszpańskiej (nasiona chia)

Orzechy – wiele nienasyconych kwasów tłuszczowych, witaminy E, potasu, cynku, magnezu, białka. Orzechy makadamia – bogate w białko, zawierają błonnik, zaspokajają apetyt. Mają największą zawartością tłuszczu spośród wszystkich orzechów – aż 76%. Podnoszą one w organizmie stężenie dobrego cholesterolu HDL, który chroni przed chorobą wieńcową i zawałem serca. Orzechy zawierają też znaczne ilości magnezu, potasu i fosforu. Orzechy można podgryzać jako samodzielną przekąskę lub dodawać je do jogurtu, płatków czy sałatek.

Owsianka – zdecydowanie na śniadanie, ma dużo białka i błonnika, zapewni Ci siłę i zdrowie

Zielona Tea – przyspiesza metabolizm i spalanie

Len – idealne źródło błonnika

Jagody – Świeże jagody pomogą Ci w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia oraz pomogą Ci szybko i efektywnie schudnąć

mango – na gładką skórę, utrzymuje skórę w dobrej kondycji. Zawiera wit. A

Łosoś – kwasy omega 3, sporo białka, idealny do spalania tłuszczu. Unikaj łososia hodowlanego ponieważ zawiera toksyny. Ma negatywny wpływ na pracę mózgu.

Woda – przynajmniej 2 litry, jak ćwiczyć nawet do 3 litrów dziennie. Dzięki piciu odpowiedniej ilości wody Twój organizm będzie szybciej oczyszczał się z toksyn. Częściej będziesz oddawać mocz.

Jeśli chcesz schudnąć nie możesz się głodzić – to podstawa. Jak nie jesz spowalniasz swój metabolizm, wolniejsza przemiana to wolniejsze zrzucanie zbędnych kilogramów

Po ćwiczeniach zjedz banana i pij wodę i to sporo. Spożyj wysokobiałkowy, niskotłuszczowy i niskowęglowodanowy posiłek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*