Śniadanie warzywne

Potrawa jednogarnkowa, w zależności jakie masz warzywa takie wykorzystaj.

Masło,
0,5 płaskiej łyżeczki kminu rzymskiego
Liść laurowy
Kolendra w ziarnach
1 płaska łyżeczka kurkumy
Sól, pieprz, tymianek, świeży imbir 2 cm
Fasola lub soczewica
6 filiżanek wody (ml ile?)
Warzywa sezonowe
Podawać z ryżem
Garść natki pietruszki do posypania

Sposób przygotowania:
Do garnka wrzuć kolendrę (2, 3 ziarenka), 1 listek laurowy, imbir pokrojony w cienkie plasterki (2 centymetry), 1 płaska łyżeczka kminu rzymskiego, masło i 2 łyżki oleju rzepakowego. Duś kilka minut .
Potem dodaj 1 filiżankę ryżu i 6 filiżanek wody + 1 płaska łyżeczka kurkumy. Pokrój i wrzuć warzywa:
brokuły, kalafior, cukinia, szpinak, papryka. Posól i gotuj pod przykryciem tak długo aż warzywa staną się miękkie.
Pod koniec możesz dodać fasolę z puszki lub ugotowaną soczewicę.

Możesz tez gotować same warzywa a ryż dodać potem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*